MIN JULAFTON



Pappa kom in och väckte mig vid två tiden ungefär och säger godjul och frågar om vi ska sätta oss och se på en film och dricka morgonkaffe och ta några bullar och jag säger ja och tar på mig morgonrocken. Sen öppnade jag några av min julklappar (ska öppna flera imorgon).. Och vi kollade på två filmer sen spelade ett spel och kollade på en film till så i år vart det ingen kalleanka faktiskt !
Nu ska pappa göra lite gröt och skinkmackor till oss och så ska vi spela ett familje spel efter det så för oss är det helt enkelt en vanlig lugn dag egentligen & jag njuter så av friden. Inte ens klätt på mig kläderna än och det är så skön + jag har på mig underbart varma tofflor pappa köpte till mig =) helt underbara..

Vi kommer antagligen se på film ända fram till sent i natt och jag har inget emot det alls. Bara mysigt ! Men nu ska jag faktiskt stänga av mitt element as varmt här inne & så ska jag fortsätta me farmor och farfars julklapp som dom ska få imorgon. Vi hörs senare då kanske jag kommer med något låttips eller nånting annat, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0