MIN FÖRSTA HISS & DISS, NY KATEGORI



Min pojkvän, han vill jag hissa för att han är så underbar & det är otroligt skönt att
ligga breve honom på kvällarna med hans arm om mig & han finns alltid där för mig. Älskar dig

Min pappa, slänger även upp en hiss till min pappa som är världensunderbaraste. Jag har
alltid trevligt när jag är hemma hos honom. Brukar mysa med en film och tända ljus och
antningen en kopp kaffe, TE eller som idag. Glögg!

Mina vänner, ja tillsist hissa mina vänner som alltid ställer upp för mig. Oftast!



Kylan, det är otroligt kallt ute just nu. Och det ska bli kallare också har jag hört.
Usch det orkar jag verkligen inte med !

Skolan, jag är verkligen skoltrött & jag pallar verkligen inte skolan mera. Har
varit jättenära på att hoppa skolan flera gånger bara nu under denna termin
men har inte gjort det pågrund av att jag inte kan få något jobb nu elr i framtiden.

Falskheten, tro mig falskhet finns överallt. Och brukar oftast dyka upp när man minst
anar det eller så ser man falskheten i personen/personerna som betder mest och som
sviker en igenom att gå bakom ryggen.

Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



3st gratis Hajp i iCornr Spotlight när du registrerar!

2010-12-07 @ 21:32:22
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0