LÅÅÅNGT GODNATT-INLÄGG

JappJapp som ni ser så är designen kvar men lite granna kvar att fixa som
t.ex "kontakta min här" knapp och sen större inläggsramar så man slipper
att texten kommer utanför och att det ska se knasigt ut men det fixar hon
imorgon åt mig söt som hon är asså. Men nu tänkte jag lägga mig i sängen
och smsa med min otroligt heta och sexiga pojkvän som kommer till mig
imorgon med sin broder, men först tänkte jag skriva upp helgens planer
till er så ni får se vad jag ska ha för mig under helgens dagar :) kolla här..

Fredag: Rebecca kommer tidigt på morgonen vid 11-12 tiden kanske och färgar
mitt hår blont (äntligen) sen ska vi antagligen bara vara hemma hos mig tills
Toni & Tim kommer till Uppsala då ska vi fort som f*n gå/åka till fyrishov för
att spela bowling tillsammans :D trevligt värre.

Lördagen: Där verkar allting vara lite oklart egentligen. Men jag tror iaf att
vi ska åka till allianshallen för att se på när min kompis Angelica spelar match
med Enköpings damlag & sen kommer vi antagligen hitta på något roligt.

Söndagen: Då har killarna match i gimo och jag ska kanske följa med och kolla
på den ifall jag får plats i bilen deras , för bussen har jag ine pengar till och min
mamma kan inte köra bil med tanke på hennes knä :( tråkigt värre. Men jag ska
försöka se. Sen senare på kvällen så ska älsklingen följa med mig hem och Tim
följer med lejon hem som även hon ska kolla på matchen i gimo :) så kanske
träffar henne i helgen också, dunder !

Så kommer alltså min helg att se ut som det verkar nu dåra. Kanske
ändras det vet inte jag , men morgondagen är ganska säker åtminstonde
och det ska bli kul som fan , me kommer göra bort mig säkert. Men
nu måste jag sova och det vart ett långt "godnatt"-inlägg det hära, menmen
sånt är livet, vi hörs imorgon uppdaterar antagligen när jag sitter med
färgen i håret och blir orange (y) natti :)

Kommentarer
Postat av: Sannababy

jävla snygg blogg! :D

2010-12-03 @ 07:14:16
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: lejon

Låter som att du kommer ha en toppen helg (y) Hoppas planerna håller ;D <3

Själv bråkar typ pappa om allt med mig just nu -.- Pallar inte! Allt han skäms över i lägenheten inför farmor och farfar, skyller han på mig. DÖDAAAH!!!!

2010-12-03 @ 09:34:13
URL: http://simpleeheart.blogspot.com
Postat av: Isabelle

hihih, ja självklart, :)

2010-12-03 @ 09:34:15
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0