KISSIE I EGEN HÖG PERSON



OMG säger jag bara ! Hur vågar man se ut sådära egentligen... -.-' det dära är då alltså Kissie i egen hög person ! Hon tar allstå nakenbilder för att sedan täcka över med rosa rutor (på hennes blogg) för att sen lägga ut det på sin blogg och säga att hon inte tänker visa sina underkläder..
Jag menar allvar , vem fan gör sådära & jag hittade denna bild på en bloggerskas blogg alltså det är pinsamt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH skrattretande !


Aja what ever jag ska dra till Sthlm idag & jag ska snart tagga , men jag har bett Toni ringa mig men han ringer ju aldrig den förbannade bögen !  (:

Och som några redan vet så kan jag inte messa än men jag messar ut ett sms till alla sen som har mitt nummer o jag har kontakt med så alla vet att jag kan det igen (: tills vidare får ni ringa mig om ni vill ha något sagt, nej men nu bär det av till sthlm, elr ah så fort toni ringer mig ! ;D

Kommentarer
Postat av: amanda <3

Men enligt henne är bilden fake och Hugo rosas skrev i sin blogg att den var det och det var han som hade gjort den :o

2010-12-17 @ 16:52:40
URL: http://amandaejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0