JAG BEHÖVER ERAN HJÄLP LÄSARE..



Jag behöver lite tips på vad jag kan blogga om. Min vardag får ni ju reda på ganska mycket lika så med tankar och citat och nu har jag ju börjat med hissar och dissar jag ska försöka köra några såna i veckan eller då och då när jag kommer på bra saker. Men annars då ? Jag har ju som sagt just nu en tävling, veckansblogg. Igång men annars vet jag inte vad jag ska skriva om. Känns som jag har bloggtroka, så jag behöver er läsares hjälp, tips och råd om bra saker som intreserar er och som gör att ni tycker det är roligare att läsa.. Så , vad håller erat intresse för bloggar uppe ? Kom jättegärna med förslag.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

blogga om det som ploppar upp i huvudet på dig :)

as snygg design, har du gjort den själv? :D

2010-12-07 @ 23:33:48
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: Lejon

musik förslag,

tipsa om vart du köper dina kläder :)

Skriv om uppsala? :D

typ kanske, :d

2010-12-08 @ 23:00:18
URL: http://simpleeheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0