GODNATT PÅ ER ALLA LÄSARE

Precis tagit en nattcigg tillsammans med Lejon och borstat tänderna rena och fina. Nu sitter jag i sängen och ser på när Tim & Toni spelar NHL, lejon ligger i Tims knä och jag sitter i den andra sängen lite mera off ifrån dom andra medans jag skriver detta !
Morgondagen kommer se ut på följande sett att jag kommer försöka gå upp vid tolv, träffa Jessica vid solna centrum ge henne 100 kronor som jag lånade idag till bion sen ska jag in till stan och möta dennis och antagligen följa med honom till huddinge sen ska jag hem igen till killarna och vi ska fixa raketer tror jag.
Men iaf det är morgondagen. Nu ska jag se klart på när killarna spelar och så ska jag kolla fb och bdb efter det spela klart ett spel på Lejons mobiltelefon som jag började på tidigare. Hörs imorgon jag försöker sätta mig vid datorn och ge er ett inlägg om dagen senare på kvällen iaf :) jag funderar med på att slänga in en hiss och diss imorgon men får se vad jag hinner med.. Godnatt på er , kram sofie.
Tvillingarna knasboll får stå för nattens inlägg. Älskar er läsare, men hör av er mera i kommentars fältet tycker jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0