FÖR MKT BABBEL FRÅN MIN SIDA TKR JA

Nu har jag precis sätt klart en film med pappa, två timmar lång. Gissa vilken ? Jo eclipse, i love it. Medans vi kollade så drack vi glögg och käkade pepparkakor det är toppengott alltså.. Nu tänkte jag ta med mig min dator in till mitt rum och mobilen o allt annat här ute som är mitt och sen krypa ner i sängen antingen till en film eller till en ljudbok, jag vet inte än.. Antagligen kommer jag ligga och smsa länge med för jag kommer aldrig kunna somna innan halv två iaf. Fast hur som helst så får vi se ifall min yrsel har släppt och min huvudvärk tills imorgon så jag kommer iväg till skolan och gör mitt förbannade omprov som jag fortfarande har kvar i engelska. Dom andra i min klass ligger ju massvis med sidor före mig i böckerna nu eftersom bara jag va tvungen att göra omprovet :( så pass ig barn som jag är. Menmen vad ska man göra, pluggat lite granna idag med så vi får väll se hur det går och hur det blir med det provet..

Nu ska jag iaf stänga av detta och inte skriva så mkt mera skit för jag bara babblar just nu och jag vet att ingen orkar läsa det jag skriver nu för tiden så ingen ide att jag sitter här o pladdrar på som aldrig förr liksom så jag säger godnatt läsare (dom som är kvar förståss) och så får ni en bild tagen på mig med min mobil i måndags när jag kom hem till pappa.. Vi hörs senare idag då uppdaterar jag i skolan eller så uppdaterar jag hemma beroende på ifall yrseln som sagt försvinner eller inte. Nattnatti

bitchig blick jag vet men jag tänkte även vara snäll idag och ge er en till bild på mig.


bilden tagen i måndags på min gateway lektion, satt och skrev om martin när
jag tog bilden så kanske drf jag ser lite dyster ut.
nej men nu måste jag avsluta nu klagar till och med pappa på att jag skriver för mkt så jag kanske borde sluta nu eller vad säger ni ? haha jag tror ni säger det samma, hur som helst vi höres imöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0