FLORIDA I OKTOBER MABY =D

Sitter och drogar en låt med Justin bieber - never say never. Tro det eller ej men jag diggar låten + killen som är med i karate kid är med och sjunger i den. Men aja hur som helst jag snackaar med Ida på msn också om att jag ska få följa med henne till Florida i oktober så jag ska spara pengarna efter sommarjobbet. Längtar redan ! Hoppas bara jag får för mina föräldrar. Jag ska snacka med dom senare angående det. Men man kan ju alltid hoppas åtminstonde. Nu ska jag iaf fortsätta snacka med Ida + andra på msn som är vakna så hörs vi senare idag för jag ska snart iaf lägga mig i sängen och åtminstonde försöka sova lite granna innan jag ska upp vid halv sju igen. Så vi hörs senare, älskar er läsare.

Btw: Kommentera mkt mera än vad ni gör.



" I never say never , I fight to the end. You see "

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken fin blogg du har! :D Jag skulle (verkligen) bli superglad ifall du skrev en liten kommentar om vad du tyckte om mina nya kilklackar! Själv tycker jag att dem är as snygga! Ha det så bra :D

2010-12-27 @ 20:42:50
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0