BOWLINGBILDERNA , NÅGRA!


Puss på broder min. Även om vi bråkar mkt så älskar jag dig det vet du med!

Kebab på en busshållsplats i gottsunda, hur luffigt är inte det liksom ? :p

Samma här!

HAHAHA toni ramlade när han skulle slänga iväg klotet. Han kom för nära
kanten ni vet. Failat haha !

Puss på min busunge, HAHAHA ful du är älsklingen

Tim haffar klot och såklart slår han ner alla käglorna :( dumma han.

Toni & Rebecca :D

Fuck the fotografen :D haha , jag tror det va Toni som tog kort eller så vare jag.

Naaaw kram på världensbästa rebecca :D älskar dig snuttan.

Toni och rebecca, man och fru :D haha ,


Just nu sitter jag bara vid datorn och skriver detta medans Toni sitter
i sängen och ser på TV, finns inget att göra. Vi skulle följt med på
fest i luthagen men vi fick inte komma för det va redan fullt med folk
men vi kanske skulle få komma senare när det började försvinna några folk
men vi får se hur sent det blir annars hittar vi på någe annat att göra idag.
men vad vet jag inte , kanske köper något gått på maxi och ser film
eller något jag venne, får se helt enkelt :) nu ska jag dra o lägga mig i
sängen med toni och messa lite med folk så man får se vad som händer
ute i världen. HEHE !

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Thihih men guud.. ingen aning om att du bodde där:p Min kille bor i uppsala och har kompisar i gottsunda bla. Kollade din fb och märkte att vi har gemensamma vänner också :p



Btw. gick det bra för dig på bowlingen ? :)

2010-12-04 @ 18:06:48
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0