SKAFFAT BLOGGLOVIN. FÖLJA ?


Som rubriken lyder så har jag nyss skaffat blogglovin med hjälp av sötnosen Amanda så nu har jag också det som nästan alla andra småbloggerskor har. Hihi så om ni är intresserade så kan vi följa varandra via den så. Kommentera detta inlägget då eller inlägg som kommer senare i framtiden om ni får lust :) hoppas det för den sidan verkar helt okej o väldigt bra. Sen en fråga till er som verkligen kan det dära med bloggar o koder. Jag försökte verkligen fixa den dära prenumeranter saken ni vet vilken jag talar om och om inte så scrolla ner till dit där det står länkar på min blogg så ser ni vilken jag menar. Men hur som helst den vill jag ha upp till sökrutan ungefär jag vill inte ha den där nere det ser så mobbat ut men jag får den inte att komma upp dit hur mkt jag än försöker med länkarna och så vidare. Finns det någon där ute som vet hur man får upp den dit upp som har lust och ork att hjälpa mig med det ? Skulle va underbart snällt. Skriv gärna en kommentar om du kan :)

Kommentarer
Postat av: annika

sv; du går in på bloglovin sen du klickar på knappar så förklarar dom där

2010-08-31 @ 19:17:56
URL: http://annikaekman.blogg.se/
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?:D

2010-08-31 @ 19:24:05
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: sandra - Just Little Me

sv; visst är dom snygga :) sidan är www.ginatricot.com och skjortorna kostar 199;- :)



Kram

2010-08-31 @ 19:45:32
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0