OOPS

Nu måste jag bättra mig men jag är fortfarande i sthlm så ni vet drf är uppdateringen skit dålig. Tänkte skriva lite kort om vad som hänt i veckan..
ONSDAG:
Kommer hem till killarna o lämnar våra saker sen drog vi till ung o träffade folk där. Tim o Toni va tvugna att dra hem tidigare så jag stannade med mina tjej kompisar o dansade som fan med dom helt awesome sen åkte jag o hämta mina saker hemma hos killarna o mötte dom sen i stan igen för att åka hem till deras syster.
TORSDAG:
vaknade o fixade oss och drog in på UNG08 igen o dansade och så mkt mera än det va det inte den dagen :)
FREDAG:
Vi röjde lite granna innan vi kom till UNG o va där ett tag med olika folk o jag träffade mitt gamla ragg :o fett läskigt alltså haha men ändå vi hade as kul..
LÖRDAG:
Festade lite granna om man säger så men drack typ inget eftersom jag har haft min operation jag smakade bara lite granna av toni inget mera. När vi kommer till the voice är det sjukt mkt folk där så man kom knappt fram om man skulle gå förbi så vi mer eller mindre drog där ifrån en timme innan det stängde o jag träffade mitt ex o det va kanske ett misstag...
SÖNDAG:
Va i karlberg tillsammans med Tove, Toni, Tim , Freja & Alexandra. Fan va kul det va haha :) awesome riktigit. Och vi har massa bilder ifrån då med som jag tänkte lägga ut.
MÅNDAG (IDAG):
Har vi inte gjort nånting för att Tim drog tidigt för att fixa sin tatuering o möta freja medans toni o jag inte har gjort ett skit :(  fett tråkigt så nu väntar vi på dom men tim är dum o inte svarar -.- ... Hur som helst nu kommer bilderna ifrån veckan o helgen framförallt helgen ..
Kommentarer
Postat av: joz

ha en bra dag!

2010-08-17 @ 10:27:30
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0