HEMSKA SAKER HÄNDER UNDER 2010

Allvarligt, jag som många andra trodde att året 2010 skulle bli en förändring och ett bra år men så blev det verkligen inte. Vänner som hugger en i ryggen, döda ungdommar & massvis med olyckor.
Jennifer & Tarek, ni får vila i frid. Tarek du försvann bara för några timmar sen och må gudarna vara med dig. Kände inte dig inte jennifer heller men jag känner folk som kände er och har hört så mkt om er också. Jennifer dig har jag träffat fast inte vetat att det varit du.
Ni får sköta om er där uppe och se ner på oss här nere o se att vi verkligen lever för er :(
Olyckor och smärta har också hänt, o vet att ni klarade er o det är jag tacksam över Lisa och Fredrik ! Där va verkligen gud med er och vakade över er i rätta ögonblicket..
Vänner har huggit mig och andras vänner har huggit dom i ryggen så detta år har verkligen inte varit det dära året som jag hoppats på. Alla tror & hoppas verkligen på att det året som kommer ska bli bättre än det som nyss varit men i själva värket verkar det vara tvärtom. Det blir mkt sämre än året innan.
Undrar varför det blir så ? :( det får vi nog aldrig reda på.
Men återigen må änglarna och gud se efter er Jennifer och Tarek, vila i frid !


Ni kommer alltid finnas i våra hjärtan.
Uppsala kommer inte va sig likt efter vad som hänt 2010,
ni kommer va våra änglar !

Kommentarer
Postat av: hanna

usch, jag beklagar bruden! ;( <3

livet är inte alltid en dans på rosor, tyvärr.. :/

2010-09-01 @ 22:16:45
URL: http://hannaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0