VILKEN MENING ?

Mina ögon såg rakt igenom dig. Jag såg på dig direkt att du är en jag verkligen inte borde litat på dig men vad gör jag ? Jo , jag litade på dig sen första dagen jag träffades. Då gömde ditt sanna jag så fruktansvärt bra så jag inte kunde se igenom dig från dag ett. Det tog kanske ett halv år innan jag började inse vem du egentligen va och innan jag hann veta ordet av så sårade du mig mer än nånsin.
Allt jag trodde om dig, allt du inbillade mig va en stor lögn. Precis som du !
Ska aldrig lita på en som du igen, det va ett stort misstag och jag klarar mig utan såna som dig. Såna som dig borde inte finnas. Efter redan 3 veckor så gjorde samma sak med en av mina närmaste vänner och sårade henne men henne höll du inte på och ljög för lika länge som du gjorde emot mig så hon vart inte lika sårad men hon föll några tårar på min axel tack vare dig. Din hemska sak, jag avskyr dig och är glad att du inte har nån kontakt med mig längre efter jag bad dig dra åt helvete. Men vet att en dag kommer du komma tillbaka det har du själv sagt. Du skulle tillbaka för att visa mig vad som kommer hända med dom som ber dig dra åt helvete utan mening, men jag hade mening och anledning att göra det ditt offer. Jag HATAR dig !



Lita aldrig på nån efter första träffen.
 Säg aldrig hemliga saker till en person du inte känner så bra.
Ta aldrig steget till nånting du kommer ångrga i framtiden.
ALLT kommer förstöras med tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0