UTEGÅNGSFÖRBUD DAG 2

Hej bloggen!
Jag håller på att kolapsa snart efter bara 2 dagar. Men jag håller på att stå ut !
Idag vart det ingen skola för mig för jag pallade verkligen inte med det och tack o lov har jag en förstående lärare som ska hjälpa mig att göra det hela lättare så de är mer eller mindre bestämt att dom ska göra ett schema för mig så jag trivs mera i skolan  så vi får se hur det ser ut senare.
Just nu sittar jag bara o snackar med Elsa , Jocke och nån Viktor men jag ska ta och göra om en liten bild sen ska jag nog käka min sallad pappa köpte till mig och se en film.

Läsarfråga:
ska jag fortsätta blogga ?
är det nånting jag behöver ändra ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0