SVAR PÅ TAL

Har du gjort designen själv? sjukt fin
Tack så mkt.
Och jag har inte gjort den själv det är en av mina nyaste vänner som har gjort den till mig och jag är själv sjukt nöjd med den. Och hon blir säkert glad över att denna uppskattas för det tycker jag verkligen att den är! (:

Är du efterbliven eller låtsas du bara inte kunna stava ALLS ?
Jag är inte efterbliven det kan jag då säga. Sen dessutom är det ganska många som råkar göra stavfel här o var till och med vuxna så alla gör fel ibland.
Sen på andra delen så när man kommenterar anonymt och inte vågar visa vem man är så är det väldigt barnsligt och fegt. Det är i alla fall min åskit ifrån min sida ! Så du som är anonym och kommenterade det hära inlägget du kan söka upp mig privat och gärna säga vem du är för det kommer inte komma ut på bloggen.
Så du har chansen att visa din mognad så se då till att göra det tack !

Kommentarer
Postat av: lis

Hur fixar man den svart rosetten med bandet som du har under headern? :)

2010-04-17 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0