SOFIE'S TANKAR (orättvisa)

Det är verkligen inte rättvist att killar ska verka mera värda än tjejer när alla egentligen är lika mycket värda.
Killar får högre och bättre lön
Killar blir inte kallade hora när dom har sex med flera tjejer. Som vi får när vi har sex med flera killar. Killar får status och respekt, dom tror dom är coola men samtidigt trycker ner oss så otroligt mycket fast dom själva inte vet om det. Men det finns faktiskt possetiva saker med killar också. Väldigt många dessutom men svar påtal så tycker jag dom i den högre stolen som jag säger borde öppna ögon och samt öron och se vad som händer och sker mellan killar och tjejer så dom kan förstå att rättvisan måste komma fram snart.
Detta kan inte fortsätta längre. Vi tjejer har bara EN dag på året som är "våran" dag medans killarna i stortsätt har varje dag förutom EN ! Enligt mig så ska det inte vara så. Det ska va exakt lika ALLA dagar !

Det är då min åsikt om det .. Är det några av mina läsare som håller med mig ? (både killar & tjejer)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, självklart :) hur många besökare har du, tänkte bara på en bra reklam`^^

jag har mellan 100-300 unika .. så det blir en någorlunda bra reklam hos mig :)



och självklart ska hon ju göra klart din först <3,

men e väldigt glad om du kunde fixa det med din kompis :) kram :)

2010-04-12 @ 23:08:19
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Till Pantade Sofie

Din pantande blondin , din mamma måste vara jättestolt och könssjkudomar är inte nån sårts positiv egenskap, vet din bror om att din blomma har förlorats av hans kompis, eller kommer du ut i det öppna nu? Du är begagnad likt ett klädesplagg från myrorona. Önskar dig inget gott i framtiden och du är en fara.

2010-04-15 @ 13:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0