SAMMANFATTAT IGÅR&IDAG

Onsdag: Åkte direkt ner till stan efter skolan och då va jag med massvis med folk. Sen senare fram emot kvällen så va jag med Sofie Sara Huusko & Albin hemma hos Albin. Vi skulle sova där men sen drog Sofia och sara fast dom med skulle sova där men så vart det tydligen inte men vi andra tre somnade fram emot två tiden på natten ungefär och vi kollade på konstigt tvprogram. Det handlade om typ sexmissbrukare och dom hade sex som sin drog och shit. Jag fattade typ inget ! Men sen somnade vi.

Torsdag: Idag när jag vaknade så vaknade jag breve elementet Huusko, ish han är verkligen varm som en kamin men det gillas då slapp åtminstonde jag frysa.
Men hur som helst så drog vi till bussen och åkte in till stan där köpte han cigg och sen drog vi till stadshuset där vi tog 5an emot stenhagen. Jag kliver av bussen vid stenhällen tillsammans med Markus och så va det nationella idag med. Jag gjorde inte det pallade inte ska ändå gå uven till hösten och det ska bli skönt faktiskt.. Men hur som helst efter skolan så väntade Madde på mig och vi satt och väntade på att Huusko skulle gymma klart så vi satt i skolan i 3 timmar och 15 minuter då kunde vi komma hem t mig för då hade min morsa vaknat.
Så efter vi va hemma hos mig drog vi till stan och va med Huusko men sen drog jag och Madde till garaget vid stationen för att hon skulle träffa några killkompisar men så när vi kommer tillbaka så har Huusko dragit till Eb och träffat andra kompisar fatta dissad jag kände mig eller kom inte hem heller men som tur va så kom Maddes brorsa och hämtade oss.
Han är dagen ÄNGEL lätt alltså !
Så just nu är jag bara förbannad över en sak som hände i denna familj återigen. Som vanligt får jag skiten bara för jag är 3 år äldre än min brorsa. det suger...Börjar tröttna, kan jag få bli 18 bast snart ?

Det va mina två dagar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0