OM GÅRDAGEN

Igår va det nån konstig dag i skolan. Men hur som helst så va det samling klockan 9 uppe vid curlinghallen bakom IP i stenhagen. Och jag antar att ni kan räkna ut vad vi gjorde där med klassen. Jo precis vi spelade curling
Det va faktiskt riktigt kul att spela fast komplicerat att hålla balansen i början men till lite senare gick det bättre.
Efter det tog vi bussen ner till stan och käkade på kinaresurang och det va mumms som fan.
Vi fick gå därifrån klockan ett så jag va på stan sen ett till kanske sex eller sju tiden då jag drog till stenhagen hem till mamma som inte va hemma så jag drog till Berfin där jag fick värma mig och ladda min mobil och käka mat. Och hennes syster är as söt !
Jag drog ut igen ifrån henne vid tjugo över åtta och träffade Maja och Lemis och lodade runt och sen drog till maxi för Lemis skulle handla sen bar det av hemmåt. Natten är ett kapitell för sig själv ! :)


bilder som togs under dag kommer upp senare. Mamma vet inte vart sladden är till digitalkameran !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0