KÄRLEKS FÖRKLARING



Filosof - Håll min hand



Släpp mig aldrig
Jag behöver dig
Det du som får mig le
Klarar mig aldrig utan dig
Förlåt för alla misstag jag gjort och svikit dig, men du har tagit mig tillbaka
jag är lyckligtottad som har dig.
Du är en ängel sänd från ovan, tappa aldrig taget om mig.
Du är stark, du har mod, du har kärleken min i ditt blod
Pojkvännen min du är det finaste jag äger
Mitt liv
Mitt hopp
Min tro
MItt liv
Mitt allt
Det är du, Toni Classon Kalliomäki
Killen som sändes ner från ovan för att stanna i min famn
Jag älskar dig och kommer alltid att göra oavsett vad.
Fina kille.
Underbara du.
Min stjärna på natthimlen, du ser ner på mig och får mig att må bra.
DU har aldrig svikit mig men jag dig, hemskt!
Älskling du kommer alltid va HAN
han som får mig att le och må bra
Utan dig vet jag inte vad jag skulle tagit mig till.
Se detta som min kärleks förklaring till dig, allt i förkortat variation
Det finns så mkt mera att skriva men som jag aldrig kommer orka, du är mitt allt !
När du ser på mig så känner jag lycka, glädje och kärlek.
Är beredd att göra vad som helst för dig
Ta min hand.
Gör mig varm.
Utan dig så är allting så kallt, du gör mig varm av lycka
VI har snart 4 månader.
21 december 2009 fick jag min ängel att bli MIN
du är som gjord för mig hjärtat
våra planer inför sommaren ska slå in, grönan norge moppesemester tältmys med jenny & tim + mycket mycket mera ALLT ska vi göra
vi har många minnen redan men flera ska det bli
utan dig är jag tom, jag är ingen alls
du är allt i min värld
minns första kyssen som om det va igår
du föds i mina ögon, du dalar sakna och vackert ner ifrån min kind och dör vid mina läppar
kommer aldrig glömma dig. du är min mening !
det är du och jag förevigt. När din han är min är allt perfekt
i din närhet är jag trygg, när du är hemma och jag hemma hos mig så är allt så mörkt
saknaden efter dig är stor
och den växer och blir större och större för varje gång
Varje gång jag ser dig i ögonen så blir jag nykär. Nykär precis som jag va när mina ögon mötte dina för första gången och du log. När du sa att du älskade mig första gången svävade jag på rosa moln.
Du är min klippa i stormen som jag kan sitta på för min räddning
Du är min diamant
Du har ett leende av rubiner
Du har ögon som safirer
Du har ett hjärta av renaste guld
Och för dig ska jag stå i skuld.
Jag
älskar dig.
/ Din flickvän Sofie Schilcher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0