HEMMA IGEN

Hej alla älskade läsare. (Ni som fortfarande finns kvar) !
Jag kom hem ifrån Linköping för ca. 1 timme sen. Helgen har varit helt underbar men samtidigt smått tjaffs mellan vissa tjejer och så är det nästan alltid när vi är på cup men det har väll löst sig mellan dom flesta iallafall. Bra de!
Matcherna gick inge vidare, vi förlorade alla matcher men vi hade helt klart spelet på topp. Mycket bättre spel och rörelse än vad dom andra lagen hade. Dom hade mest en eller två spelare som dom passade så att dom två spelarna gjorde deras mål sen så kom det massa turmål också som inte alls varit något märkvärdigt!
Vi kom iallafall sist i gruppen men eftersom alla lagen gick til slutspel så spelade vi tidigt i morse också kvartsfinal som vi förlorade emot Falun med 4-2 men den matchen va grymt bra & det va deras divspelare som gjorde målen. Hon va grymt snabb & hade bra kontroll på bollen!! Inget snack om den saken.
Vi fick dessutom gå upp 05:20 för att gå ut och gå innan frukost och sen käka och efter det packa våra saker och åka iväg till den matchen.
Efter matcen som vi hade halv åtta på morgonen så åkte vi tillbaka där vi bodde duschade fort som fan och fixade oss väldigt fort och satte oss i bussen och åkte iväg med P95 för att se dom spela.
Dom vann faktiskt sin kvartsfinalmatch med 4-2 tror jag, om jag inte minns helt knasigt men dom förlorade sen i semifinalen emot Linköpings bästa lag som dom ställt upp med. Kalle va grym i målet den matchen. Det ska du ta med dig tycker jag! Men eftersom dom förlorade så packade dom sina saker duschade och vi åkte hem.
MEN på hemvägen så kände jonas (bussgubben) att bussen gick konstigt så han stannade vi vägkanten och kollade framdäcket och då såg han att han hade en stor bult i framdäcket som hade åkt rakt in och gjort typ punka, eller vi läckte luft som han sa så vi fick backa in i rondellen igen och bryta emot trafikregler så det stod härliga till men det posetiva med det hela va att vi fick käka på MAX det va as gottit =) happy face to that liksom.
Fast sen kom vi iväg men så vart det stopp vid en resturang igen för att tanterna (mammorna) skulle handla lite sovenirer som dom upptäckte påvägen till Linköping när vi stannade där för att käka men efter det va det bara raka vägen hem ! HÄRLIGT ..

Tack för en underbar helg flickor och pojkar. Ni alla har varit duktiga (även jag) under matcherna och allting förövrigt. Vissa har gjort nätterna superduper roliga hahaha ni förstår säkert vad jag menar med det!!
Och det vart massvis med bilder också som kommer komma lite senare när allting är inlagt på datorn m.m ..
Fast kommer itne komma så många bilder ifrån cupen på bloggen utan det finns på min Facebook när dom kommer upp. För dom som har mig där, trevlig stund att se på dom och ni andra syndsynd (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0