HÄRLIGT VÄRRE

Har precis tagit en super härlig dusch och då menar jag härlig.
Idag har jag varit på John Bauer och det är nog en skolan jag inte ska välja den verkar typ tråkig eller jag venne!
Men jag drog till stan efter jag va där så träffade jag madde och hennes kusin och sen går jag till donken och där träffade jag dennis och albin va med dom typ sen ringer mamma o säger att hon är på stan och jag frågade om vi inte kunde dra till darkwell (för er som inte vet vad det är så är det en piercingstudio) men mamma sa ja och vi beställde tid för tungpiercing och jag ska pierca mig 6 maj 16:40 jag är fett nervös.
Men efter det träffade jag Huusko Sofia och massa mera va med dom under hela dagen och jag kom hem för ca 30 minuter sen så nu ska jag bara tare lugnt vid datorn kanske räkna ngt tal i matteboken om jag pallar det sen ska jag lägga mig i sängen och sova. Imorron blir det en dag till på stan då ska jag träffa Huusko sen kommer jag säkert träffa massa mera när jag ändå är där ! :) Underbar dag, puss på den alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0