DUNKA DUNKA, DET GILLAS ! ♥

Idag har jag bara vaknat ifrån min varma sömn och sen duschat med pojkvännen samt gjort mat.
Nu sitter jag och camar med ellyN babe och smsar med mamma om tungpiercingen. Hon kunde inte denna vecka för hon skulle jobba igår och hon kan inte nu i helgen som kommer heller för att hon ska ha tjejmidda hemma hos oss eller nånting liknande så jag försöker få henne att säga ja till att låta Tonis mamma följa med mig dit annars får jag vänta menmen hur som helst. Hoppas eran helg varit bra för min har varit fart fylld och livlig och det gillas skarpt alltså. Härliga vänner man har alltså ! Älskar er.

Tänkte bjuda på en klockren låt. Och till er som har bra bashögtalare så tkr jag ni ska ta och höja om ni gillar högt om inte så kanske ni ska ta och sänka volymen för här dunkas det !



Tänkte bjuda på en bild också. Ni kanske har sett den förut men synd för er då för ni får se den igen då ! :) Det är ju ändå på lilla mig så ni står ju ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0