BÖRJAR HATA RUBRIKER

Idag så vaknade jag kvart i sju och då skulle jag åka till skolan. Kommer hem till mamma och får reda på att vi inte har nån slöjd och jag kunde inte va med på idrotten så jag kommer till skolan direkt när madde hade lunch och så käkade vi sen drog vi ut och tog kort som kommer senare nån gång kanske när hon skickat dom till mig ! :) Egentligen va det en helt ovärd skoldag för efter vi tagit kort så drog vi ner till idrottshallen för där va det fotbollstunering och min klass vann faktsikt den. Skulle varit med men jag har rykt upp min knäskada tyvärr. Sadface for that.. Men kom precis hem och nu sitter jag och kamar med N och han va skit rolig enligt honom dåra som printade ut en bild när jag står upp typ och gör ngt med min mobil -.-' men hur som helst så senare fram emot kvällen så ska jag få gå in till björklinge jag ska sova hemma hos jonas för jag ska hjälpa han städa och shit tills imorron och sen ska jag med han in till stan imorron med ganska tidigt.
Fast mera om det imorron nu ska jag fortsätta snacka med folket på msn och logga in på fejjaN och bilddagboken. Ha det bra :) mig kommer ni höra merea ifrån senare. Puss älskar er trogna läsare.


Ps : är ju fortfarande med i http://annikaekman.blogg.se 's veckansblogg så klicka in där och rösta. Jag venne vad hon gjort men hon har tagit bort alla röstningar som redan blivit ditsatta så skriv gärna en röst igen om ni tkr jag är den bästas bloggen av dom som är med :) tack på för hand!
Kommentarer
Postat av: Annika

har nt tagit bort utan har gjort så inte ni kan se dom så jag kan ränka rösterna utan att ni ser vem som vunnit jag godkänner ju odm sen

2010-04-29 @ 16:19:56
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0