Vad är det jag hissar idag?


+ Mina vänner - de får verkligen mig att vilja mera här i livet. De får mig att må bra & skratta även de svåra stunderna som ungefär alla har i livet. Så himla underbara & jag älskar de med djupet utav mitt hjärta. Kommer aldrig att svika dem som står mig närmast, aldrig. Ni vet vilka ni är älsklingar!

+ Sommarlov - Sommarlovet närmar sig sakta men säkert fram, inte alls långt kvar. För att vara rätt exakt 15 skoldagar kvar & sen sslipper man skolan & får gå ut och jobba istället & tjäna sjukt mkt pengar som man kan ha otroligt kul med sen efter sommaren, då jag ska utomlands med en nära vän till mig!

+ Morgon kaffet & morgon ciggen - Utan dom två sakerna så är hela min dag bokstavligen förstörd! Jag måste ha en kopp kaffe och en cigg på morgonen annars klarar jag inte skoldagen & har en otrolig huvudvärk under hela dagens väg, tills jag får mitt underbara kaffe. Jag brukar själv uttrycka det som "dricka frukost" ;)
Kommentarer
Postat av: agnes☮

hahahha, var jag inte lite charmig i videon iaf ?:D

2012-05-22 @ 18:17:01
URL: http://dreamsareborn.blogg.se/
Postat av: agnes☮

hahahahhaha! :D

2012-05-22 @ 18:31:53
URL: http://dreamsareborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0