sing to music

Min lördagskväll & natten till söndagen var helt underbart rolig. Mycket skratt och bus.
Angelica, Toni, Jag & Sonny sjöng singstar tills klockan fem på morgonen då Toni deckade i soffan ;) haha ! Vi drack lite granna och käkade även under kvällen, riktigt mysigt var det faktiskt. Like a dubbeldejt !
Igår blev det dock bara att slappa hemma hos dem tills jag och Toni åkte hem igen till pappa och nu sitter vid här, eller Toni ligger magsjuk i sängen & jag sitter med mensverk vid datorn & ska snart städa hela mitt rum & ha lite myspys för mig själv ikväll. Hemma ensam ;( så inte kul..
Angelica & jag medans vi väntade på att Toni & Sonny skulle vråla klart ;)



Älsklingen & Angelicas son Seth, så underbart söt unge. De fann varandra direkt! :)



Det var tre bilder ifrån helgens upplevelser. Och det roligaste är att vi ska göra om samma sak igen, 20-22 april också så om 3 veckor :D ska bli as nice, jag längtar redan.
Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N

Sv: Haha, men klockor är ju ganska snygga! Enligt mig i så fall! :D

2012-04-02 @ 13:18:40
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tack snygging!

2012-04-02 @ 13:24:22
URL: http://byisabell.webblogg.se/
Postat av: E L S A♥

Hur gammal är Angelica? :)

2012-04-05 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0