rivmärken på ryggen utav en dröm

Tänkte berätta en grej som hände mig för ett bra tag sen men som fortfarande sitter kvar! Let's go.

Jag låg i sängen som vanligt och hade precis kollat klart på en film & sen var det inte så mycket mer med det. Jag somnade och sen började drömma. Drömde väldigt många mardrömmar då om allt och ingenting. Detta var då under den perioden som jag mådde väldigt dåligt i psyket.
I min dröm drömde jag att jag blev jagad av någonting, jag vet inte vad men jag visste att det var en våldnad som inte hade haft ett bra liv innan dens dödsbedd. Kände det i hela kroppen! Den jagade mig och jag sprang.. Helt plötsligt känner jag något brännande på min rygg och jag vaknar, kallsvettig och flämtandes. Sätter mig upp och kollar runt i mitt rum men jag är ensam vad jag ser. Känner att jag inte är ensam men det finns ingen där. Min datastol börjar snurra ett halvt varv och stannar emot mig. Precis som om någon satt i den och skulle prata med mig eller någonting, men ingen var där? Det var inget mera med det, så jag vänder mig om och lägger mig så långt in emot väggen jag kan så jag har uppsikt över mitt rum med synen och somnar om igen.
Nästa morgon vaknar jag igen, går upp ur sängen & ska gå in i duschen. Väl nere i duschen tar jag av mig mina sovkläder och så ser jag i spegeln jag har 3 riv märken på ryggen. De går från vänster axel ner emot höger höft ungefär 3-5 cm mellan varje rivsår. Då kom jag och tänka på drömmen. Än idag har jag inte en aning om hur de kom dit, vem/vad eller den största frågan varför någon rev mig på ryggen. Jag var hemma ensam och vi hade inget djur då så de kunde inte ha varit det heller, och hade vi haft katt så hade det ändå inte varit en tanke medtanke på avståndet mellan såren..
2 dagar senare drömmer jag samma sak igen men vaknar utav att någon sitter på min fotända utav sängen och när jag bara slår upp ögonen och stirrar så är det något som trycker på mitt lår och sen försvinner utan ett spår utav närvaro.

Min första spök historia som jag delar med mig utav, vad tycker ni? Ska jag fortsätta? :)
Kommentarer
Postat av: Tove

är det inte läskigt? jag skulle bli as rädd sen har jag en till fråga när började detta asså hur märkte du att de hände såna här saker?

2012-04-10 @ 14:43:28
URL: http://toveliten.devote.se
Postat av: e v e l y n a

läskigt! med samtidigt coolt :D

2012-04-11 @ 11:01:54
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: ida

intressant blogg, händer massa köönstiga saker hemma hos mig också. men jag blir bara rädd utav det, sömnlösa nätter osv. helknas!

men keep on, din blogg är grym! :D

2012-04-13 @ 15:04:51
URL: http://blondielarsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0