piercat ögonbryn & lindad hand, why?

Förlåt för att jag aldrig uppdaterade igår men jag sov hemma hos Angelica :) Hon piercade mig i ögonbrynet också igår, as nice. Imorse efter jag duschat så gjorde hon nya lines på mig så idag har jag känt mig fräsch ända tills jag kom till skolan då small det på.
"hellre väggen än henne, hon är inte ens värd att tänka på" det var min tanke så jag slog allt vad jag hade två gånger. En gång i dörren till toan , en gång i väggen så jag kan eventuellt ha en spricka i pekfingret. Min vanliga tur när jag tänder till..
Nu i vilket fall som helst ska jag lägga mig o vila lite granna, ta en alvedon först så värken kanske
försvinner något mera än vad det är nu. Har fruktansvärt ont!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0