killen som inte kunde gå vidare

Som de flesta utav mina vänner vet så hade jag en kille/bästavän som tog sitt liv för 5 år sen.. Och det är just det jag tänker berätta om nu! Let's go.

Ja var bara 13 år när jag träffade honom och även när han gick bort från mig. Tänker inte gå in på hur han tog sitt liv eller om varför för det har inget med just själva grejen att göra.
Hur som haver, när han gick bort så var jag helt förstörd. Krossad med andra ord! Tog mig ett tag att gå vidare och jag blev player och höll på med andra, många samtidigt. Ah ni vet hur det fungerar. Alla har vi varit det någon gång i vårat liv.
Mitt första riktiga förhållande var han och vi hade så otroligt underbart tillsammans, han var glad med mig och jag var glad med honom och så kom den dagen då han tog sitt sista andetag här nere på jorden.
Några månader efter tragedin började jag känna en välbekant känsla inom mig var jag en var någonstans och ifall jag var hemma hos min dåvarande kille Mathias så kände jag ett obehag i magen över att någonting aboslut inte stod rätt till. Jag hade rätt. Efter den helgen som jag var hos Mathias började Martin som han heter (hette) visa sig för mig. De första gångerna blev jag livrädd, jag visste inte vem det var eller vad personen ville mig för någonting men så en kväll när jag skulle sova och jag hade tänt ett doftljus hemma hos pappa så släcktes det helt plötsligt och jag kände hur min sängkant tröcks ner & jag hade hjärtat i halsgropen. Jag vet att jag var klarvaken! Känner en iskall känsla på min ena hand. När jag tittar upp igen är ingen där , men jag VISSTE att jag hade varit klarvaken när allting hände. Jag gick upp och tände min lampa och så kollade jag ner på min hand där
jag hade känt den kalla beröringen & där hade jag svaga svaga svaga handavtryck som var alldeles "färska" så att säga. I den sekunden visste jag att det var Martin som inte hade fått säga sina sista ord till mig. Den beröringen tog jag som ett farväl vilket det också var..Trodde jag..
Han har alltid varit med mig, var jag än går. Och den dagen jag träffade Toni och vi blev tillsammans och det gick ungefär 4-6 månader då började han visa sig igen och då hade han inte visat sig på flera månader innan det.. Men den magkänslan jag får när Toni är här och jag känner att Martin är med oss i samma rum, den känslan brinner av svartsjuka!
SMÅ SAKER HAN HAR GJORT; 
-
Kliat mig på ryggen
- Suttit på min sängkant
- Stått bakom mig & jag har sett han i spegeln, med mera.
Kommentarer
Postat av: SANDRAFOTAR

anmäl dig till veckans blogg! sista chansen! visas för 100-200 läsare!

http://sandrafotar.webblogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang-1.html#comment

2012-04-11 @ 12:26:13
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Hittade din blogg idag och det verkar jätte spännande det här med spökhiostorier! Kan inte du lägga ut mer sånt om detb finns mer? :D Kramizar

2012-04-14 @ 22:36:39
URL: http://sarahahah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0