Stan - Findus - Tatuering - Hårblekning - Hem

Morsning i galorsen på er läsare. Förlåt för att jag inte uppdaterat så mkt idag och förlåt också för att ni får vänta ytterligare en dag på dagensblogg :( ber om ursäkt.

Anledningen till det är att jag precis kom hem ifrån Findus.
För efter skolan så drog vi ner till stan med frida ocskå och käkade lite på donken sen kom Petter och Lukas och då åkte dom två + jag och findus till bälinge "centrum" och hämtade ut ett tatuerings kitt till petter. När han checkar läget med kittet påvägen tillbaka till stan på bussen då märker vi att han har fått alla färger FÖRUTOM SVART den färgen han skulle använda på Findus idag så hon vart inte tatuerad idag.
Det vart bara Lucas som vart det och det finns det film på som kommer senare!

När vi kom tillbaka till stan så hoppade vi på bussen till Findus och när vi kom dit började dom fixa och dona med tatueringsgrejerna. Efter ett tag tröttnade findus o jag på att sitta där
så vi drog ner till hennes farsa så hon käkade och sen färgade vi hennes hår !
Resultatet på det kommer, det finns med på film OCH bild, så ni kommer få ett litet kvälls skratt ikväll iaf men det vart bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt!

Petter som tatuerar Nicke, jag vart lagom sugen på att också göra en men jag får ju INTE förns jag är 18, alltså om 10 månader och 6 dagar. * SUUUUUCK *



Findus som färgar håret + att jag kommer in i bilden då och då och babblar med min
jävla knasiga röst. HAHA


Nu iaf ska jag ta och gå ner o duscha det behövs sen ska jag ta undan allting som ligger
på min säng, mamma har strykt tvätt igen så jag måste ta undan det som är mitt så
får hon ta resten när hon är klar! :) smart jag är visst !?

Hörs senare, kanske.

Kommentarer
Postat av: SofiaLejon'

HAHAHA JAG KOMMER MIN HOOD OCH CRASCHAR FESTEN JAAOOO!

2011-05-04 @ 23:20:33
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

bara bra, faktist :)

2011-05-04 @ 23:25:11
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: sara

Lejon, mobbas inte :(

2011-05-05 @ 08:06:57
URL: http://devoured.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle bara säga att den häär människan fejkar tim eller toni haha ser inte skillnad på de ;$ men yes bara så du vet, du kan ju säga de till de elle nå om du vill ;)

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001628786782

2011-05-05 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0