ÖGON SHOPPAR MED FRIDA

Sitter i skolan nu och som sagt ögonshoppar.
Vill verkligen ha en " I♥MY BOYFRIEND" tröja, dom är fett nice & dessutom
väldigt sköna ser dom ut att vara. Antingen ett linne eller en tjocktröja..
Har två favoriter ifrån internet som jag kollat på nu :)


Här är den första godingen, den kostar 25.48 dollar. "Hej mamma" (a) :D
 
Och den hära alltså jag är inte mkt för rosa tröjor men på bilderna så ser
det ut som att den sitter förbannat bra & verkar skön så jag vill ha den också.
Den kostar 25.49 dollar :) .. Så det är ju ganska dyrt men jag ska försöka
övertala mamma eftersom lilla jag fyller 17 nästa vecka.
Måste bara välja vilken av dom jag vill ha :D kanske båda ?


Även kollat runt lite granna på andra plagg också som jag tänkte visa.


En ganska perfekt sommar outfit eller vad säger ni ? :)
Jag vill verkligen ha sommaren tillbaka nu, snön har vart kvar för länge.


Alltså ge mig skorna, jag vart precis förälskad :( .. Jag ska shoppa med
älsklingen någon dag så kanske man kan få ngt (a)

Måste dra nu fast har mkt mera på lager, men idag ska jag luncha med Frida och kolla lite mera kläder så jag kommer antagligen att köpa lite saker idag :D vi ses senare! Love you all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satt du vet är 25.49 dollar ungefär 170 kronor, inte så dyrt väl? :)

2011-03-02 @ 23:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0