NYA LEGGINS IN I GARDEROBEN

Börjar med att säga sorry för jag inte skrivit sen jag kom hem men
jag gjorde engelska direkt och sen somnade jag i sängen av utmattning.
Jag somnade iaf runt halv 5 tiden o Toni väckte mig vid 10..



Köpte på H&M för 129;- skit billiga men sitter förbannat bra & jag rekomenderar
dom för er som inte redan har såna :)

Imorgon blir det mera shopping efter skolan sen ska jag snabbt hem till mamma
och hämta busskortet som jag glömt dära.

Nu ska jag spela lite med pappa och Toni sen blir det film och sova.
Ganska hungrig o as sugen på te så jag ska göra det nu innan jag
börjar spela tänkte jag :)

Men vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0