Jag vill så gärna men kan inte

Som rubriken säger, jag vill så gärna gå på ridlägret i år men jag har inte råd att lägga ungefär 3000 på det för jag sparar ju till spanien & mamma går sjukskriven + hon har lovat brorsan att få gå på hockeylägret han va på förra sommaren i gävle eller vart det va någonstans.
Pappa har inte heller råd för vi måste renovera huset i sommar så pengar kommer gå till det så det blir nog inget ridläger i sommar :( hemskt eftersom det är sista året som jag får vara med sen så kan man inte gå med längre för man är över 17 år..
Fast kanske finns andra ställen som är billigare ? Fast det tror jag inte & inte så nära som Agersta ridklubb är heller. Det ligger liksom bara 30 minuter utanför stan typ så det är nära och bra.

BILDER IFRÅN FÖRRA ÅRET ;

Jag vet jag ser fruktansvärt dum ut på den dära bilden men hon vilade huvudet emot min rumpa :p hon är för söt den hästan.

Jag & Halastjarna , ägaren av gården hennes häst fick jag och mickis rida på ist för ridskolehästarna :D lite coolt ellerhur ? Ah fast ne.

Vi flummade oss efter våran uppvisning som vi hade sista dagen & det va senaste dagen jag satt upp på hästryggen också och jag saknar det som fan :( vill börja rida där egentligen.
Islandshästar in my heart liksom

Kommentarer
Postat av: Ella

Alltså, varför hade ni inget chabrak eller något under sadeln? hästen kan ju få hemska skav

2011-03-15 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0