In Angelicas place med Sophia

När vi kom hit så skulle vi mublera om hennes rum så det har vi gjort nu och vi va 4 stycken som hjälpte till så det gick ganska fort så nu är det mysigare här inne ;).
Iaf så har vi städat lite granna och jag har fått sett lilla bebis, Maricas lilla dotter Roxanna & hon är fett söt alltså gulligaste ungen jag sett hittills, inget illa menat men hon är faktiskt det.. :)
Nu snart så fort vi orkar så ska vi börja dricka lite smått men först måste latmasken Angelica sminka sig men hon verkar inte orka det heller så bajs på henne liksom .. :o Sophia sitter i sängen och ser allmänt dum ut ..

Och jag råkade ha kameran med mig så jag har redan tagit lite bilder på mig och Spohia så dom bilderna kommer ut när jag kommer hem antagligen om mamma hittat kabeln :)

Men nu måste jag rulla vidare för jag är lite törstig & ta tillbaka min kamera som angelica precis snodde för att kolla på bilder ;) men vi hörs senare jag kommer uppdatera er så mkt jag bara kan under kvällen.

Kyssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0