DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR



Min pappa heter Lars Ulwencreutz & bor i Björklinge. Han är världens bästa pappa. Jag har alltid trevligt och jag älskar att umgås med honom.. Massvis med bilsemestrar och trevliga hemma kvällar i minne tillsammans med honom. Vet inte precis vad jag ska säga mera än att jag älskar honom som fan & jag kommer alltid ha honom som min förebild. Han är grym !
Många av mina vänner (framförallt dom som träffat honom) tkr att han är fett klockren och har skön humor men det är väll oftast då han driver med mig men när han väl brukar driva med mig har han oftast rätt i det han säger. Konstigt nog tkr jag! Han har många framtids planer som han burit på ända sen han va barn och jag ska hjälpa honom så mkt jag kan med att han ska försöka uppfylla dom ! Älskar dig pappa

Jag har tyvärr ingen bild på min mamma :/ jag måste skaffa en bild på oss snart.

Men min mamma bor i Stenhagen och hon heter Monia Schilcher, & hon fyller faktiskt 40 nu på söndag!
Vi kan bråka ganksa mkt men har inte vart så mkt nu på senaste tiden vilket är skönt & hon vet att vad jag än säger så älskar jag henne också. Har trevliga minnen tillsammans med henne också såklart framförallt när jag och min broder va små och vi va i morfars stuga uppe i hälsingland då vi åkte moppe för första gången.. M.m & när vi sett film hemma eller när vi va i Bollnäs med familjen och vi spelade yatzy min sstyvpappa bror mamma och jag. HAHAHA det kommer jag aldrig glömma !
Hon har funnits för mig min mamma och försökt hjälpa mig igenom dom svåra tiderna i skolan och utanför skolan, med min rygg (innebandyn) och massvis mera och det är jag tacksam över fast jag kanske inte visar det hela tiden och det är jag ledsen över, men jag älskar ändå min mamma lika mkt som jag älskar min pappa.
dom är ju trottsallt mina föräldrar... :)



Utan min mamma & pappa vet jag inte hur jag egentligen skulle klara mig. Jag kommer nog behöva er även när jag blir "vuxen" och flyttar hemmifrån.. Älskar er mina underbara föräldrar ! 

// Eran dotter, Sofie Emma Aurore Schilcher Ulwencreutz 

 

Kommentarer
Postat av: Emelie Svarvén

sv Tack desamma! Jora de är bara bra, själv? Kram

2011-01-07 @ 20:47:23
URL: http://emeliesvarven.blogg.se/
Postat av: Denize Figaro

Jag kollar nästan aldrig på de, men är sjuk och finns typ inget att göra så tänkte: äsch skit samma :P haha!

hejsan sofie :)

2011-01-07 @ 20:49:13
URL: http://denizeffigaro.blogg.se/
Postat av: Lars Ulwencreutz

Nu blev jag nästan tårögd =) Älskar Dig - världens bästa dotter!

Glad att Du valde just den bilden på mig, en av de få bilder jag faktiskt tycker är ok.

2011-01-09 @ 02:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0