HEMMA EFTER EN SPÄNNANDE MATCH

Matchresultatet är inte nödvändigt att veta egentligen men dom förlorade med 15-2 tror jag det va & jag säger då det jag har aldrig sett en match med så mycket slagsmål som det va i den hära. Tommy fick till och med en tvåa och för er som inte vet vem han är så är det målvakten i sumpan/solna.

Jag satt iaf och skrek på killarna och snackade med killarna som åkte ut var tredje sekund. Jag tror nicke, johannes och olof är kända i den dära hålan östervåla just nu faktiskt. Dom regerade utvisningsbåset kan jag säga men fortfarande, östervåla vann matchen men ta me fan i helvete att dom vann slagsmålen.

När matchen va slut vet jag inte vad som hände men olof och vålas målvakt hamnade i slagsmål och dommarna kunde inte göra nånting förutom att stå där och skrika att dom skulle sluta hålla på m.m & tillsist då olof ramlade så tog dom tag i spelarna och deras målvakt började blöda så helt klart vann olof slagsmålet med stolthet men eftersom han ramlade så trodde våla att dom vann slagsmålet också. men fuck dom säger jag bara !

Iaf så kom jag precis hem därifrån trött som fan och dessan hade jätteroligt och jag kände mig duktig när jag sa vad allt betydde m.m & pappa verkade ha roligt fast han inte visade det men han tyckte sumpan spelade väldigt fult och att bara toni och tim o en till va dom ända som verkligen kunde spela , men jag venne. ingen verkade taggaad alls på spela bara bråk så vi får väll se hur det går för  dom imorgon. Kan tyvärr inte se den matchen ingen kan skjusa så blir tyvärr inte att se den men babe kommer imorgon på kvällen vid sju halv åtta iaf och sen ska jag mysa sönder med minhockey spelare.

Dags för film och försöka sova, är trött och ont i halsen ännu mera efter allt skrikande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0