Väldigt sjuk tjej som skriver till er läsare just nu

Förlåt att jag inte skrivit något men jag har legat hemma sjuk & just nu är jag så hängig att jag vet inte vart jag ska ta vägen någonstans. Huvudet känns tungt men så fort jag lägger mig för att vila rullar jag bara fram och tillbaka och spänner ryggen och uppåt, varför vet ja inte :( men jag har fruktansvärt ont i nacke rygg hals och huvud pågrund av detta.
Inte blir det bättre heller, försökt duscha varmt, äta halstabletter som godis typ, druckit te med förkylningshonung i och vanlig honung, tagit huvudvärks tabletter av olika sorter men INGENTING hjälper. Håller på att bli knäpp ! Fast jag ska ge mig ett försök på att försöka slappna av igenom att lägga mig oh läsa lite och om inte det funkar sätter jag i en ljudbok i spelaren så jag ligger och lyssnar på det ist.
Kanske funkar ? Ingen aning men värt att testa. Så jag slipper sova dåligt också.

Men eftersom min frånvaro har vart så dålig så vet jag inte om jag kommer få mitt studiebidrag jag hoppas verkligen det för denna gång kunde jag inte gått till skolan för igår på morgonen kunde jag knappt snacka och min röst går upp och ner ungefär som om jag va i målbrottet om inte värre?!

Jag försöker uppdatera er senare! Hörs.

Kommentarer
Postat av: sofialejon'

sv; ok vad tråkigt :/

2011-04-14 @ 19:10:22
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt blogg, kolla gärna in vår blogg :) 2 tvilling par 1 blogg.

2011-04-14 @ 19:39:40
URL: http://hedmanmorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0