P to the artey i Jontis place

Hemma hos jonti och dricker lite granna, och toni är lagom grinig han får inte dricka för han käkar  tabletter just nu som mamma gav honom för att han har fått sträckning i ryggen :( stackarn!
Men iaf så just nu ligger Issa och jonti och gör ngt i sängen medans jag sitter här i soffan med toni , dom andra har dragit för att köpa cigg tydligen så dom kommer tillbaka snart.

Vad har ni för er idag ? Det är ju lov ffs.

Nä nu ska jag dra vidare , jag har en oöppnad bärs att öppna ! ;) elr jag ska sno en till av jonti om han tillåter. Sen får det va bra för min del, vadå jag tänker inte precis bli full. Aldrig vart det :$ höhö!!!

Vi hörs senare, då kommer bilder också. Imorgon då vi kommit hem till Issa.
Kommentarer
Postat av: Louise

Inga nålar här inte :) du gör det hos gyn :) om du förstår då

2011-04-19 @ 10:31:51
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0