Jag låter bilderna tala













































Och kvällens/nattens stora händelse va att jag vart påkörd av en bil. Han körde över min fot :( usch det gjorde ont och jag har fortfarande ganska ont men inte som igår.

Hoppas ni njuter av denna molniga lördag för det ska vi göra. Vi ska parta igen & vi ska snart fixa oss efter en varm dusch som vi precis tagit.
Sen ut med hennes hund leah och sen möta hennes bästavän sen vidare till festen ;) sak bli nice fast jag har en sån äcklig mensverk så jag vill ba sova just nu..

Aja vi får se när vi kan höras igen. När jag får en dator kanske..
Jag venne, men iaf hare bäst nu på lördagsnatten så hörs vi någongång (?)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lars Ulwencreutz

Du borde väl vara van vid att få fötterna överkörda? Det är ju inte första gången menar jag =) Det är vådan av att ha taskig reaktionsförmåga.

2011-04-02 @ 21:52:54
Postat av: Anonym

jag måste faktiskt säga att du har liiite för mycket smink på dig på bilderna + att du är typ 16år eller något, behöver du verkligen skriva ut på sin fb att dom som tycker din profilbild är fin ska gilla eller kommentera? Är du verkligen så osäker på dig själv?

2011-04-03 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0