Eventuellt fotografering to day

Godmorgon eller godeftermiddag bloggen ;)
jag sitter här ny duschad med ny rakade ben , ny plattat hår och ny insmörjd kropp & Toni är där nere med mamma som visar några saker som han kan göra med sin rygg.
Mamma kollade på den idag när vi käkade lunch & han har sträckt en muskel i ryggen så han kommer inte få träna på minst en vecka & lilla jag ska massera hnm varje kväll -.- *suck* på den menmen jag måste ju få hans rygg bra sötnosen min.

Iaf jag ska fica sminket & älsklingen ska väll fixa håret sen bär det av emot stan för att umgås med Issa & vi tre kanske ska fotografera i hennes källare, typ modell bilder :D ska bli nice.
Får se hur resultatet blir senare, annars kommer det bara komma vanliga vardagsbilder upp på bloggen men det är väll ändå lika bra det med , visst ?

Vi hörs senare älsklingar, jag uppdaterar ifrån Issa.
Vi sover där i natt troligen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0