Enköping idag sen vidare till strängnäs

Gokväll på er. Nu sitter jag här med älsklingen och en på rullar på också.
Nu på morgonen har vi hunnit vart ute med smulan typ i 30 minuter sen fick hon svårt att andas så vi va tvugna att dra med henne in igen och slänga lite vatten på henne så hon lugnar ner sig!

Idag iaf om kanske 1 timme eller två ska jag och älsklingen åka till enköping för att träffa angelica & jacob va ett tag sen man träffade dom två så ska bli nice. Sen kommer Tonis mamma och hämtar oss och vi åker till deras stuga :) ska bli mysigt.
Kommer nog åka hem redan imorgon men vet inte när & jag kommer inte kunna blogga när jag är där ute, drf lägger jag upp några tidsinställda inlägg som jag ska börja på nu!



Vi hörs när ni får era tidsinställda inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0