TORSKADE & HAR BRÄNSKADA

Spelade matchen ju och vi torskade tyvärr med 6-3 den matchen. Dom spelade verkligen INTE ett schyst spel utan dom körde mer eller mindre sönder vissa , framförallt stackars mitt lilla knä och Carro's axel. Hennes ledband i axeln gick av igen har jag för mig så hon kommer va borta i ca 2 månader sa hon. Fan också hon är en klippa på planen verkligen. Men fortfarande dom spelade fult ! Dom gjorde till och med så lilla jag slog en bakåt kullerbytta. Det såg säkert skit kul ut men jag va rasande så jag ställde mig fan ba upp och drog upp knäskyddet. Va ute efter hämd för dom som inte känner mig så älskar jag verkligen hämnd när någon gjort illa mig eller någon i mitt lag. Hehe och hämnd fick jag kan man säga !
Fast det va hennes eget fel. Hon sprang in i min klubba så hon fick den rakt över näsan och började blöda näsblod & det va bruden som trampade på mitt knä och gjorde så jag slog en kullerbytta :)



Jag innan jag hoppade in i duschen. Lagom svettig & har fett ont..

Detta är då mitt sår som jag har på mitt vackra knä. Fy fan i helvete
va ont jag har.
Det ser mkt mindre o äckligare ut än va det gör irl
men jag fick ingen bra bild på den med min mobil -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0