PHOTOSHOP & FILM MED PAPPSEN

Har precis kollat på en film ensam och ska snart ut i vardagsrummet till pappa och se på film med honom. Tempelriddarnas skatt 2 ska vi se på nu :) och käka väldigt sen middag men det gillas ändå tkr jag. Sitter också och väntar på att photoshop ska laddas ner på min dator men den byter tider hela tiden så jag blir tokig, just nu står det 1 timme och 59 minuter nyss va det 1 timme och 34 minuter, blir galen snart. Hoppas det laddats klart tills jag kollat klart på filmen åtminstonde så jag kan börja öva lite. Som jag sa i inlägget här nedanför så ska jag börja göra egna designer och sen när jag är bra ska jag göra till andra, snällt visst ? :) Tänktet sitta hela natten och öva öva öva eftersom jag är hemma sjuk med feber som jag märkte idag. Jag må hoppas att jag är frisk tills på fredag annars förstört hela min helg och det vill jag inte :( massvis planerat.

Min helg :

Fredag - bby kmr till mig o vi ska va ensamma hemma

Lördag - kusinen fyller år lilla Edvin så ska gratta han på dagen
och sen så ska jag sanna o sandra fira sandras 20 års dag som
va för några dagar sen med en tjejkväll. Hon ska bli mamma snart
så ännu ett grattis till henne sötnosen.


Söndag - slappa som det är tänkt och ba tare lugnt

Hur kommer eran helg att se ut ? Något planerat än ? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund fråga nåt!

------------------>http://amandahedendahl.blogg.se

2010-09-15 @ 22:26:52
Postat av: nicklas

jag tror vi följer redan:)

2010-09-16 @ 06:26:35
URL: http://zcalmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0