USCH FÖÖÖÖR MÄTT !

Precis kommit hem efter en lång dag på stan. Va med findus först och sen så kollade
vi runt lite granna och fikade på storken. Tog en cappechino ellr hur det stavas och en
blåbärsmuffins :) mumms på den. Sen träffade vi några kompisar och va med dom ett
tag eftersom Jonti dissade oss :( & sen drog jag och mötte Rebecca och så drog vi till
resturangen vi skulle äta på tillsammans med Patricia, Patricia & Aga. fan va kul vi hade!
Bilder kommer komma hehe! jag kom inte med på kort jag va fotografen för studen
men sen efter maten och allt det dära så drog vi ut och vi väntade på min buss så
först kräks rebecca för hon va så mätt och då känner jag mig mera illamående än
vad jag redan va så jag kräktes några minuter efter henne sen medans jag väntar
på bussen så kräks jag igen :( usch hemskt , jag hatar att spy.. nu mår jag fett illa
och jag fryser som en liten jag venne vad... ska hoppa i badet sen iaf och så ska jag
sen lägga mig i sängen och se på film troligen kanske lite datorn, ville bara uppdatera
er alla nu men nu måste jag kila iväg innan mitt badvatten rinner över :) pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0