BILOLYCKA IGÅR, SKADAD!

Igår hamnade jag i en bilolycka tillsammans meed min kusin :( vi snurrade och höll
på att åka rakt in i en lada men vi missade den precis och tog ett träd ist 20 meter
därifrån. Jag gjorde illa nacke och rygg och Sanna knäna och nacke. Men vi fick skjus
in till Skärplinge av en förbipaserande. Så inne i Skärplinge hämtade Sannas vänner
oss och vi åkte till festen. När vi väl va där så va dom som jag sancakde med jätte
trevliga men sen när vi skulle hem till Henke så började jag få panik. Ville inte sova
kvar där. Men sov kvar till klockan 8 och gick till bussen sen åkte jag till tierp bytte buss där
och tog en emot uppsala , men hoppade av i björklinge. Hämtade mina saker hos sanna och
sen fick jag skjus in av Urban och min andra kusin Lisa som skulle åka in ändå så fick åka me.
Sen tog jag tåget hem till killarna och jag somnade nästan direkt när jag kom hem till dom.
Och jag har bara badat och blivit masserad löst av Toni som smörjt in linnement på min rygg/nacke
också för att jag ska va varm där. Frågade deras mamma lite tidigare idag också va en
(viplasch)skada "stavning" är för nånting. Och hon förklarade så jag ska försöka komma iväg till
sjukhuset och rönka med mamma som är bra på detta..
Så just nu sitter jag i vardagsrummet med en halskrage som deras mamma gav mig och ser på
tv medans Toni sitter breve mig och ser på tv han med medans Tim sitter och ritar och vill ha
datorn men den får han inte. Tyvärr kommer alla bilder troligen i en bildbomb om en vecka :( jag
har inte tillgång till datasladd just nu , men jag ska försöka fixa nya bilder så mkt som jag kan.
Nu ska jag ge datorn till Tim men vi hörs säkert senare för klockan sex drar killarna och deras
föräldrar till deras mormor på middag så kommer va ensam här :( usch... Men tänkte lägga mig
och vila lite granna då elr nånting :) & senare ikv vid halv åtta tiden ungefär så kommer vi kolla
på en AJmatch (ishockey) , venne vilka dom möter men ska bli kul att se. Ha en trevlig lördag,
min kommer va smärtsam och lugn hoppas jag. Pusspuss på er älsklingar.
Btw: kommentera mera =o
Kommentarer
Postat av: L I N D A [ personlig foto blogg ]

Gud vad hemskt :(



På Tisdag fyller jag år, det vore snällt av dig att gratta mig på Bloggsvar! :D

2010-11-06 @ 20:40:48
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0