DÖD FAST ÄNDÅ INTE ..

Jobbade idag på Holmlunds och det gick ovanligt fort fram till lunch tkr jag. Drog till fysrishov och mötte upp klassen där för att försöka fixa bra betyg i Idrott då simmade vi väldigt långt vet inte hur långt vi simmade. Några längder fram o tillbaka åtminstonde sen fick vi trampa vatten i 10 minuter (mina knän dog) efter det så fick vi latcha runt hur mkt vi ville på äventyrsbadet så det va Anton , jag , edvin, mert, markus , jiyan , benjamin och berfin som va kvar av oss i klassen och drev runt. Vi lekte tagare och så brottades jag med Anton o tänka sig, den lilla taniga saken är starkare än mig.. Visste inte !
Drog ner till stan igen där mötte jag upp min nya polare Johan (fett söt & as snäll) och han skulle skjusa hem mig på sin lätta MC och tro mig jag trodde jag skulle dö eller ngt men som han sa (jag körde bara 100 med dig på) och jag ba : vadå bara ? jag typ dog.. ser du inte det ?
Han bara skrattade åt mig. Sen drog jag ner till affärN i björklinge när vi kom fram och jag ringde efter pappao bad han hämta mig så han gjorde det, medans jag väntade på honom sanckade jag med min kusin sanna i tele och vi har planerat lördagen på sett o vis. Ska eventuellt med henne till Tierp och grilla med några kompisar och det ska bli skojskoj.. Fast hur som helst har bara suttit vid datorn när jag kom hem tills nu och nu känns det som att jag bara vill gå ut o dränka mig själv eller nånting jag mår verkligen INTE bra så ska lägga mig i sänge nu men kommer finnas på mobilen om det är ngt så äre bara att smsa. Puss så länge !


Robin Stahl, Daloz & Trofast - Vill ha dig här


Kan du inte bara komma till baka till mig älskade ?
Jag vill ha dig här varje dag, fast kommer aldrig få..
Saknar dina läppar
Saknar ditt vackra hår
Saknar din närhet
Älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Tommie

Finns för dig, det går över. Förstår att det är jobbigt allting just nu, men allt har sin uppförsbacke som sin nedförsbacke. Så snart nedförsbacken kommer så kommer livet leka igen. <3

2010-05-27 @ 23:29:18
Postat av: CharrlottePuss

den låten är bra<3

2010-05-30 @ 21:01:13
URL: http://typcharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0