JOBBIGT

HAHAHA fråga mig inte vart jag Rebecca & Toni fick idéen ifrån men vi gick till björklinge (den långa vägen). 
Och för er som säkert inte vet vad Björklinge är det är ett samhälle eller typ en by ca. 2 mil utanför Uppsala och vi bor på andra sidan sjön så vi började gå typ och så sen jag ba : jag bangar fan inte att gå till Björklinge och rebecca ba : inte jag heller. men toni hade inget att säga till om så vi drog till bjk och det tog 1 timme och 30 minuter. När vi kom fram träffade vi Jonas och Toni och typ några mera och så träffade jag PLK :) fett pinsamt viste inte vem han va först o han kände sig "dissad" haha han drev typ. Sen drog vi hem till Toni med jona soch vi va där tills Rebeccas pappa kom och hämtade oss sen när vi kom hem så vare bara att typ sova !
Lyckad kväll alltså !

Kommentarer
Postat av: hanna

Skoj o hitta dej på FB o din blogg)

Hoppas du kommer i håg mej=)



Du bangar, de betyder att man drar sig ut någon för mej=)

2010-03-17 @ 20:19:05
URL: http://hcmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0