HATAR RUBRIKER SOM FAN

Igår va jag på storvreta ibk - dalen matchen med carro i laget.
Storvreta vann med 4-3 och det va en as spännande match ! Så det kommer bli ännu en match för storvreta, heja!
Efter matchen va jag med Andreas och vi gick o pratade i hela uppsala typ det va trevligt och det behövdes

Men idag har jag bara varit i skolan varit med älsklingen och angelica mkt mysigt solade idag med
men nu måste jag fan dra för att angelica är påväg hit till mig och vi ska dra till träningen hon är
snart utanför mitt fönster jag kan se henne på parkeringen.
Mamma skjusade in älsklingen till stationen inne i stan med, så snällt av henne =)
Puss på er så länge och jag kommer blogga mera imorron så jag säger godnatt nu , natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0