webbcam & tele

tjajtja bloggen och pinglaN lovers
nu äre så att jag nästan precis kommit hem ifrån björken
jag träffade jenny hon kom till stenhagen sen nästan direkt efter så kom stoffe till stenhagen och vi drog ut och träffade emma en kortis och sen så ringde jag björken och vi träffade han :) vi va hemma hos honom och så började vi typ små dricka lite granna hahah ! :) och tro mig stoffe och björken vart fulla och det va as nice att vara med dom två fan haha och jenny min älskade syster. Men sen började johan må ännu sämre än vad han gjorde och sen så drog vi upp till bussen jag skulle lämna dom där och så kom dom på bussen sen ringde min bby och så drog jag hem och så nu sitter jag o snackar fortfarande med honom och camar med min bby :)
PS: han har en as söt mamma , älskar henne fan (a)

nu ska jag lägga mig i sängen och sova , ni får ha det bra. älskar er läsare. ppussppuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0