STALLTJÄNST

Min kusin ringde mig nyss och sa att hon va påväg till sitt jobb i örke och frågade om vi ville med och vi har inget för oss så jag svarade ja :) så hon kommer och hämtar oss klockan fem och då ska vi åka med henne dit och hjälpa henne i det stallet med att mocka fodra och sen kanske ta in dom hästarna :) får se om vi måste det. Toni ska nog inte göra så mkt han kan inget av det dära men jag va tydligen tvungen att hjälpa till enligt sanna så jag får lov att göra det. Sen efter det ska vi till hennes mamma och hjälpa till med en hage och sen kanske fodra hästarna där uppe, det vet jag inte än. Sen åker vi til affärn köper mumms och sen åker vi hem till henne och chillar lite granna. Hon har huset för sig själv ! Men nu måste vi dra för vi måste hinna käka mat innan hon kommer :o men jag längtar faktiskt efter stalltjänst. Kanske börjar jobba där, dom söker folk som kan jobba där men jag vet inte ! Hahaha har inget sett att komma dit på , men vi hörs senare när vi kommer hem. Kramis :)



en av fölungarna ifrån agersta. söt liten krabat, islandshäst !

Kommentarer
Postat av: Adelina

Fin header!

2010-12-11 @ 18:21:27
URL: http://sabinaadeline163.blogspot.com/
Postat av: lina

så lite så :)

haha tack! :D

2010-12-11 @ 20:03:14
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0