I LOVE STAN

Precis kommit hem ifrån stan med Rebecca :) jätte trevligt faktiskt. Kollade på
lite saker och jag fick med mig en ring , en sån dära som sitter på två fingrar ,
ett par sjukt snygga stringtrosor & två julklappar, en till mamma och en till pappa.
Sen drog jag och solade och åkte sedan hem så nu sitter jag här och käkar min
underbart goda mat och snackar med Mathias & Axel på msn :D ..
Funderar även på att ta en snabbdusch efter maten & sen damma av min TV-hylla
och sen hänga upp den dära saken mamma bad mig hänga upp. elr så gör jag
det imorgon.

Btw: blonderade inte mig idag, rebecca kommer o gör det imorgon (y)


min underbart goda chai latte , åååh jag dör för den. älska fan ! :D

rebeccas chappechino (haha stavning) och hennes diamtårta. kolla in hennes
kaffe, skummet ser ut som ett blad :) jag tyckte det va häftigt asså.

Solariet jag solade i. Solade 16.20 minuter & det va underbart, man ser en liten
rand :D , men fett länge sen jag solade så man märker ändå ingen skillnad :(

Nu ska jag ägna mig åt att slå in mina julklappar som jag har köpt hittils.
Men sen en fråga till er som såg julkalendern idag, jag missade avsnittet :(
kan någon säga vad som hände ?

Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok!

Sv; Samma här faktistk :D Hehe,

Men bara om du ger mig din ;D heheheh

2010-12-02 @ 18:59:33
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: ~Shade.

http://svtplay.se/t/120144/julkalendern__hotell_gyllene_knorren

om det är den julkalendern du menar ;) haha

2010-12-02 @ 21:52:08
URL: http://shaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0